Nechajte si vypracovať cenovú ponuku +421 903 254 898|chcem@kvalitu.sk
Tvorba úspešných web stránok
Blog

Úspešné podnikanie cez internet v troch krokoch

Aj vy premýšlate, ako úspešne a poctivo podnikať cez internet a ako si vybudovať úspešnú značku prostredníctvom online marketingu? Na čo sa treba zamerať a na čo si dávať pozor? V následujúcom článku Vám ukážeme, ako na to.

 

Krok číslo 1 : Je potrebné mať skvelý nápad

Mať originálny nápad je pre biznis dôležitý. Ak nájdete dieru na trhu, môže to byť práve vaša brána do sveta úspešného podnikania. Zamerajte sa na to, čo ľudia najčastejšie vyhľadávajú a čo ľuďom najviac chýba, či už sa jedná o produkt alebo službu. 

Stačí si spraviť efektívny prieskum cez internetové stránky, rôzne fóra či diskusie, kde ľudia hľadajú odpovede na svoje otázky a kde sa snažia vyriešiť vzniknutý problém. Stačí nájsť efektívne riešenie pre dané problémy, a cesta k podnikaniu sa pre vás stáva ľahkou. 

Pre zistenie, čo ľudia najčastejšie vyhľadávajú cez internetový prehliadač Google, použite Keyword planner cez Google AdWords. Tak získate detailný prehľad o trhu a o problémoch svojich budúcich zákazníkov, na ktoré im stačí nájsť to správne riešenie. Najlepší spôsob je samozrejme ponúkať to, čo ľudia chcú, inak by to bolo zbytočné a vaše bankové konto by sa plnilo naozaj ťažko

 

Krok číslo 2 : Je potrebné mať tú správnu webstránku či online obchod

Vytvorte si webstránku, ktorá osloví vašu cielovú skupinu a ponúkne odpovede na všetky otázky vašich budúcich klientov. Možnosti a spôsobov, ako si vytvoriť web, je dnes mnoho. Staré známe príslovie “nie som tak bohatý, aby som si kupoval lacné veci” platí aj pri tvorbe webu. Nenechajte sa zlákať na tie najlačnejšie ponuky, pri ktorých veľmi rýchlo narazíte na Pri jej tvorbe je vhodné sa držať základnými pravidlami, pokiaľ chcete, aby bol váš web úspešný.

  • zamerajte sa na názov webstránky, ktorý je výrazný, ľahko zapamätateľný, a hneď na úvod zaujme
  • firemná identita a jej prepojenie s webom je pre podnikanie v online prostredí kľúčová
  • váš web musí jasne prezentovať ponúkaný tovar alebo služby, musí byť priehľadný, bez zbytočných rušivých elementov, ktoré by mohli návštevníka odradiť
  • vytvorte si stránky, ktorým budú ľudia dôverovať. Webová stránka musí pôsobiť profesionálnym dojmom, preto sa vyhýbajte nekvalitným obrázkom a nesprávnej gramatike, aj keď každému sa občas stane, že spraví nejaký preklep :)
  • pokiaľ tvoríte internetový obchod, nenechajte sa zlákať na lacné šablónové e-shopy a radšej investujte do softvéru, ktorý vám ponúka oveľa jednoduchšie užívateľské rozhranie a prehliadnejšie portfólio produktov. Tým získate aj vy, aj návštevník 

 

Krok číslo 3 : Je potrebné mať efektívnu reklamu

Skvelý nápad na biznis, produkty, ktoré ľudia chcú a krásna internetova stránka nestačí. Dajte ľudom o sebe vedieť! Existuje hneď niekoľko spôsobov, ako na to. Nemusíte hneď do reklamnej kampane vrážať stovky či tisíce eur, stačí začať aj s malým rozpočtom a svojpomocne. Buďte tam, kde sú vaši zákazníci. Komunikujte s nimi v diskusiách, snažte sa im skutočne pomáhať a ukázať, že vam na nich záleží. 

Sociálne siete sú priestor, bez ktorého sa dnes v podnikaní nezaobídete. Vytvorte si profily na všetkých sociálnych platformách, ktoré si myslíte, že sú pre váš biznis vhode. Najrýchlejším a osvedčeným spôsobom, ako prilákať ľudí na svoju stránku, je zaplatiť si reklamu na sociálnych sieťach. Platené reklamy odporúčame po úvodnom zoznámení sa prenechať odborníkom, ktorý vedia vašu investíciu efektívne využiť a priniesť vám návštevnosť.

Efektívnu reklamu poskytuje aj tzv. Google PPC (pay per click - plať iba za kliknutie) kampaň, kde platíte iba reálne návštevy vášho webu. Možnosti u tohto hráča sú takmer neobmedzené, je to však zložitý proces, ktorý odporúčame prenechať na odborníkov. 

 

 

 

 

 

 

Blog
Top